دانلود Stickman Revenge 3 1.4.2 - بازی اکشن

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها، تولبار
دانلود Stickman Revenge 3 1.4.2 - بازی اکشن

دانلود Stickman Revenge 3 1.4.2 - بازی اکشن

 

 


Stickman Revenge 3 نسخه سوم از بازی محبوب، سرگرم کننده و هیجان انگیز انتقام استیکمن از استودیوی بازیسازی Zonmob Tech., JSC برای دستگاه هایاندرویدی است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه گردیده و تا به این لحظه بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است. Stickman Revenge لباس انتقام جویان را بر تن شخصیت های استیکمن کرده است، مهمترین المان موفقیت عناوین این فرنچایز را می توانیم به نام ریتم سریع و خونین گیم پلی آن ها بزنیم! عنوانی رانر که تنها مسئولیت بازیکن به پرش های زود هنگام و کشتن شخصیت های منفی محدود می گردد ؛ این روزها خیلی از افراد حوصله تفکر پیرامون یک بازی را نداشته و بیشتر سعی می کنند با عناوین اسمارت فون ها از اوقات فراغت کوتاه مدت خود بیشترین لذت ببرند ؛ بنابراین بدون هیچ گونه دغدغه فکری می توانید تجربه ای بسیار لذت بخش و خونین داشته باشید! 3 شخصیت با توانایی های خاص در بازی وجود دارد که می توانید از میان ان ها یکی را به دلخواه انتخاب کرده و با او بازی را آغاز کنید! شما می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از این عنوان جالب را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به دانلود نمایید.




ادامه مطلب
دانلود Triglav 1.1.170 - بازی نقش آفرینی جالب و پرطرفدار

دانلود Triglav 1.1.170 - بازی نقش آفرینی جالب و پرطرفدار "ترایگلاو" اندروید + مود

 

Triglav – ترایگلاو یک بازی نقش آفرینی فوق العاده زیبا و محبوب از استودیوی بازیسازی SmokymonkeyS برای تبلت و گوشی های اندروید است. ابتدا توضیحات کلی توسعه دهنده در مورد بازی اش را عینا بیان می کنیم: “برج Triglav متشکل از +50 طبقه است! باید تمام تلاش تان را به کار بگیرید تا بتوانید درب های هر طبقه را باز کنید و در نهایت شاهزاده خانوم اسیر شده در یکی از طبقات بالا را نجات دهید!” بله … در بازی Triglav شما در نقش کارکتر اصلی با در دست گرفتن سلاح های مختلف وارد یک سیاه چال پیکسلی می شوید که قرار است در ان طیف گسترده ای از دشمنان را از بین ببرید و سپس شاهزاده خانم را نجات دهید. امکان انتخاب شخصیت اصلی از میان سه کلاس مختلف فراهم است، از میان سه کلاس SwordMaster، AxeMaster یا DaggerMaster یکی را انتخاب کنید و یک ماجراجویی تمام عیار را آغاز کنید. اگر به دنبال یک بازی نقش آفرینی فوق العاده با داستان و گیم پلی خاص اید بدون شک Triglav نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد .

 




ادامه مطلب
دانلود Mobile Legends: Bang Bang 1.3.37.349.2 - بازی اکشن پرطرفدار و فوق العاده اسطوره های نبرد اندر

دانلود Mobile Legends: Bang Bang 1.3.37.349.2 - بازی اکشن پرطرفدار و فوق العاده اسطوره های نبرد اندر

 

Mobile Legends: Bang Bang – موبایل لجند (اسطوره نبرد – بنگ بنگ) یک بازی اکشن – نقش آفرینی فوق العاده از Moonton برای اندروید است. با نصب Mobile Legends: Bang Bang برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی نقش محور فوق العاده زیبا با نبردهای پنج به پنج و امکان بازی آنلاین را تجربه کنید! قهرمانان مورد علاقه خود را انتخاب کنید و قدم در نبردی نابرابر بگذارید! نبردها در بازی Mobile Legends: Bang Bang بیشتر از 10 دقیقه به طول نمی انجامند و انتخاب حریف مناسب برای شما نیز تنها 10 ثانیه زمان می برد! Mobile Legends: Bang Bang از لحاظ محیط و ساز و کارهای نبرد همپای بازی های نقش محور در پی سی و کنسول های بازی است و آن را به همه شما دوستداران بازیهای نقش آفرینی و دوتا پیشنهاد می دهیم! با یک لمس انگشت دمار از روزگار حریفان تان در آورید و ثابت کنید که قدرتمندترین گروه قهرمانان را دارید ؛ گوشی شما تشنه مبارزه است!




ادامه مطلب
دانلود Star Chef 2.25 - بازی آشپزی و مدیریت رستوران اندروید + مود

دانلود Star Chef 2.25 - بازی آشپزی و مدیریت رستوران اندروید + مود

 


Star Chef: Cooking & Restaurant Game بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای آشپزی و مدیریت رستوران از استودیوی 99Games برای اندروید است. پس از نصب بازی Star Chef برروی دستگاه اندرویدی تان ؛ کارتان را به عنوان یک آشپز مبتدی شروع کنید و با پخت انواع و اقسام غذاها از کشورهای مختلف دنیا تبدیل به یک آشپز حرفه ای شوید! رستوران باکلاس خود را در قلب شهر بسازید، مدیریت گروهی از آشپزهای خبره و آشپزخانه ای با وسایل حرفه ای پخت و پز را بر عهده بگیرید و سعی کنید با دادن بهترین سرویس ستاره های رستوران تان را نگه دارید! اگر همیشه آرزوی آن را داشتید که تبدیل به یک سر آشپز حرفه ای شوید و رستوران خودتان را اداره کنید با این بازی میتوانید به آرزویتان برسید! دکور رستوران تان را به زیباترین شکل ممکن تغییر دهید به طوری که رستوران تان شایسته داشتن 5 ستاره باشد! اگر از علاقه مندان و طرفداران بازیهای آشپزی هستید همین امروز با نصب Star Chef: Cooking & Restaurant Game قدم به دنیای اعجاب انگیز غذاها بگذارید و رویای تبدیل شدن تان را به یک سرآشپز واقعی جامه عمل بپوشانید!




ادامه مطلب
دانلود ARK: Survival Evolved 1.1.13 - بازی خارق العاده

دانلود ARK: Survival Evolved 1.1.13 - بازی خارق العاده "بقا در جزیره" اندروید + مود + دیتا

 

 

ARK: Survival Evolved بازی جدید، فوق العاده زیبا و کم نظیر در سبک بازیهای اکشن – ماجراجویی – بقا از Studio Wildcard برای اندروید است. همانطور که شاید خود نیز بدانید، بازی دایناسور محور و چند نفره Ark: Survival Evolved در ابتدا برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، مک در دسترس عموم قرار گرفت و امکان رام کردن بیش از 80 دایناسور مختلف را برای بازیکنان فراهم ساخت! اکنون شاهد عرضه نسخه اندرویدی این بازی فوق العاده زیبا در گوگل پلی هستیم، همانند نسخه دیگر پلتفرمها، در نسخه اندرویدی بازی ARK: Survival Evolved نیز امکان کشف طرح های ویژه‌، گشت و گذار در دنیای وسیع بازی، استفاده از هر وسیله‌ پیش رو، امکان ساخت اسلحه ها، لباس ها و دیگر اقلام و همچنین امکان ساخت پناهگاه‌ها، روستاها و حتی شهرهای بزرگ وجود دارد! هدف کلی بقای شماست، در یک دنیای بی نظیر برای ماه ها به گوشی میخکوب شوید و یکی از زیباترین بازیهای سبک بقا را تجربه کنید!




ادامه مطلب
دانلود Revenant Knight 1.0.13 - بازی اکشن و شمشیری

دانلود Revenant Knight 1.0.13 - بازی اکشن و شمشیری "بازگشت شوالیه" اندروید + دیتا

 

 

 

 

Revenant Knight – بازگشت شوالیه یک بازی اکشن جدید و هیجان انگیز از استودیوی بازیسازی 6000Software برای دستگاه های اندروید است. در بازی فوق شما در نقش یک شوالیه ظاهر می شوید، شخصی قدرتمند که قرار است با ده ها دشمن مختلف به مبارزه بپردازد و برای نجات جان یک بانو تلاش کند. مهارت شما در بازی حرف اول را می زند، با دکمه های لمسی موجود در صفحه نمایش قادرید بیش از 33 دشمن خاص با قدرت های منحصر به فرد را از بین ببرید و 77 سطح فوق العاده را پشت سر بگذارید. بر خلاف بازیهای مشابه، در Revenant Knight بدون هیچ گونه تجهیزات خاص و یا افزایش قدرت باید با دشمنان به نبرد بپردازید و برای رسیدن به هدف تان تلاش کنید. نبردهای شما در انواع مکان ها و محیط های مختلف صورت می پذیرد و اگر از علاقه مندان به بازیهای شمشیری هستید این بازی با یک حجم ناچیز نظرتان را جلب میکند.




ادامه مطلب
دانلود PUBG Mobile 0.10.0 - بازی اکشن و بقا خارق العاده پابجی اندروید + دیتا

دانلود PUBG Mobile 0.10.0 - بازی اکشن و بقا خارق العاده پابجی اندروید + دیتا

 

PUBG Mobile – پابجی موبایل بازی جدید، خارق العاده و شگفت انگیز در سبک بازیهای اکشن – بقا از استودیوی بازیسازی Tencent Games برای اندروید است که نسخه اصلی و رسمی بازی PUBG برای موبایل به شمار می رود  در بازی PUBG Mobile همانند نسخه PC اش 100 بازیکن در یک نقشه 8 در 8 کیلومتر قرار میگیرند و این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند! بازی با موتور گرافیکی نسل اینده یعنی Unreal Engine 4 ساخته شده است و در همان اجرای اولیه محو گرافیک خیره کننده اش می شوید و پس از ان طراحی فوق العاده، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاداورش نظرتان را بر می انگیزد! با طیف گسترده ای از سلاح هایی که به دست می اورید قادرید از خودتان دفاع کنید، برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای سبک بقا هستید بدون شک PUBG Mobile از همه نظرف نظرتان را جلب میکند چرا که یک سر و گردن از بازیهای مشابه بالاتر است و آن را به همه شما پیشنهاد می دهیم!




ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
تعداد صفحات سایت : 2 صفحه
    اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اندروید نود و آدرس android90ir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • رز اسکین

  • قالب تک